نکات مهم در مورد آتلیه عروس

پنج شنبه,۲۷ خرداد, ۱۳۹۵ ۲۲:۰۷

نکات مهم در مورد آتلیه عروس و عکاسی عروسی
جشن عروسی یکی از به یاد موندنی ترین لحظات زندگی هر زوجی است و همه عروس داماد ها  برای ثبت این روز به دنبال بهترین آتلیه عکاسی عروس هستند .
نکات مهم برای انتخاب بهتر آتلیه عکاسی عروسی :
اگر از جمله خانواده های مذهبی هستید به سراغ آتلیه هایی بروید که تمام پرسنل آنها خانم هستند و  به باغ های شخصی بروید زیرا باغ هایی که آتلیه دار ها به شما پیشنهاد میدهند باغ هایی هستند که هم زمان چند عروس و داماد دیگر و اکیپ عکاسی آنها در حال گرفتن عکسهای عروسی خود هستند .
آتلیه ای را انتخاب کنید که محیط آن زیبا و جذاب است و از رنگهای خاص استفاده شده باشد زیرا محیط در عکس شما بسیار تاثیر گذار است و به این موضوع توجه کنید که آتلیه مجهز به سیستم نور پردازی باشد .
قبل از انتخاب آتلیه عکاسی خود با عکاس خود صحبت کنید  و از او بخواهید عکس های قبلی خود را بدون ادیت و با ادیت به شما نشان دهد و به روتوش عکسها ، بگ گراند عکس ها ، نور عکس ها و محیط عکاسی دقت کنید .
بطور مثال دقت کنید اگر لباس عروس کوتاه است رد جوراب روی پای عروس نمانده باشد و ادیت شده باشد این نشانه ی ظرافت کار فتوشاپ کار آتلیه عروس است .
به نور پردازی در فضای باز عکس های عروس و داماد توجه کنید و عکسها را قبل و بعد از ادیت با هم مقایسه کنید و توجه کنید که عکسها نور پردازی مصنوعی نشده باشد .
فیلم خوب عروسی و کلیپ اسپرت روز عروسی ؛ فیلم نامه ی خوب و عکاس حرفه ای  میخواهد و تنها دوربین های خیلی مجهز دلیل ثبت کردن عکسهای خوب نیستند و فقط این کار هزینه ی شمار را بالا میبرد . با دوربین های ساده تر هم میشود عکس هایی زیبا خلق کرد . بعضی از آتلیه داران مدعی میشوند که عکس های ما به روز است این صحبت اصلا درست نیست زیرا عکس ورژن نیست که هر ماه آپدیت شود . عکس باید با سلیقه ی عروس و داماد همسو باشد .
روز عروسی شما یک روز تکرار نشدنی است پس اجازه بدهید حس واقعی شما مثل استرس ، خنده های طبیعی ، گریه ، شادی و  … در عکس ها نمایان باشد .
به سابقه کار عکاس و آتلیه دار عروس توجه کنید زیرا سابقه بی تاثیر در تجربه نیست .
فیلم بردار و عکاس باید رفتار بهتر و صمیمی تری با عروس و داماد داشته باشند زیرا عروس داماد احساس راحتی بیشتر با عکاس میکنند و بطور مثال از گرفتن عکس های احساسی و بوسیدن یکدیگر در عکس خجالت نمیکشند و عکس ها طبیعی تر میشود .

تجميل الانف في ايران

پنج شنبه,۲۷ خرداد, ۱۳۹۵ ۲۲:۰۶

عمليات تجميل الانف في ايران

• لماذا تجميل الانف ؟

الجمال في الحياة
مع عمليات تجميل الانف في ايران

بإجراء عملية جراحيه للأنف ستصبحون اكثر جمالا .

بالرغم من إن شكل الأنف يكون وراثي الا إنه يمكن ان يتغير بواسطة ضربه او عمليه جراحية مسبقه .يطلق على تجميل الانف ب الرينوبلاستي الذي يجعل شكل الأنف اكثر جمالا و اكثر تناسقا مع بقية ملامح الوجه .جراحة الأنف ايضا يمكنه معالجة الاضطرابات التنفسيه الناجمه عن خلل في الممر الهوائي في الأنف .
ان عمليات تجميل الانف يمكن ان يكون له مزايا عظيمه لنا .

عندما تجعل عملية تجميل الانف في ايران اكثر تناسبا للفرد من الناحيه الفيزيائيه فإنه يزيد من ثقة الشخص بنفسه سواء في العلاقات الاجتماعيه او في العمل عند الرجال و النساء .
عملية تجميل الأنف يمكنه تغيير و معالجة النظره العامه للفرد و للمجتمع بنفسه بصوره تامه .

مالذي يمكن ان نفعله بواسطة تجميل الانف في ايران

نستطيع ايجاد تغييرات كثيره بواسطة عمليات تجميل الانف كما يأتي
۱٫ تغيير حجم الانف مع عمليات تجميل الانف (بجعله متناسبا مع ملامح الوجه الأخرى )
۲٫ عرض الأنف مع (في ناحية قمة الأنف )
۳٫ شكل الأنف (مثلا تغير في بروز الجزء الخلفي من الأنف او اتجاه نزول الأنف )
۴٫ رأس الانف يمكن ان يكون كبير ،منسدل او عالي او..الخ
۵٫ فتحة الأنف ممكن ان تكون كبيره ،عريضه،متجه نحو الاعلى
۶٫ اتجاه الأنف ،انحراف الأنف مع تجميل الانف

طراحی ساختمان

شنبه,۲۲ خرداد, ۱۳۹۵ ۱۳:۰۲

نمای هر ساختمان در شكل‌دهي به مجموعه شهري كه در آن حضور دارد، موثر است. اگر به نمای ساختمان بدون در نظر گرفتن نمای ديگر ساختمان‌هاي شهر توجه شود، همگوني نماي شهري در مجموع از بين مي‌رود.
به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرسازي و معماری، بررسي آماري نشان دهنده اين موضوع است كه در هر سال ۵۰ ميليون نفر به جمعيت شهر نشين كشورهاي در حال توسعه اضافه مي‌شود. در ايران نيز شهر نشيني طي دهه‌هاي گذشته با شتاب فزاينده اي گسترش يافته و همچنان اين روند ادامه دارد.
رشد سريع جمعيت و گرايش مردم به شهر نشيني، تقاضاي فزاينده‌اي را براي تهيه مسكن به دنبال داشته كه اين موضوع در پي خود مشكلات عديده اي در زمينه توسعه شهري بوجود آورده است. ناتواني در پاسخگويي مطلوب و مناسب به اين مساله، وضعيت نا مطلوبي را به صورت بي مسكني، بد مسكني و تنگ مسكني براي بسياري از اقشار جامعه به همراه آورده است.
مسكن به عنوان يكي از نيازهاي نخستين بشر، ابتدايي ترين سوالي بوده كه انسان سعي در يافتن پاسخي مناسب و معقول براي آن بوده است، اما هميشه در برنامه ريزي‌هاي ملي به مسكن نه به عنوان محلي براي آسايش ساكنان در ابعاد عيني و ذهني، بلكه به عنوان يك مشكل اقتصادي و فقط از اين بعد بر خورد شده است.

نماي هر ساختمان موثر در مجموعه شهري است كه در آن حضور دارد و اين تاثير را در بدنه خيابان‌ها يا ميدان‌ها كه در آن قرار گرفته است مي گذارد. اگر به نماي ساختمان واحدي، بدون در نظر گرفتن نماي ديگر ساختمانها فكر شود، همگوني نماي شهري در كليت از بين مي‌رود.

تناقض بين جنبه شهري و بيان فردي نما در صورتي مي‌تواند از بين رود كه ساختمان جزيي از شهر در نظر گرفته شود و ارتباطات آن با محيط اطراف چند جانبه باشد. نماي رو به كوچه و خيابان بايد تابع عوامل همبستگي بين نماهاي اطراف باشد. اما در عين حال بر اساس تركيبي از اجزا مختلف بر حسب عملكرد، ابعاد و مصالحشان شخصيت خاص خود را دارد.

نما در واقع يك سطح صاف و تخت نيست بلكه آن سطح انتقالي بين فضاي داخل و خارج است كه با عقب نشستگي و پيش آمدگي، تراس و غيره با فضاي داخل مسكن ارتباط پيدا مي‌كند.

براي اينكه نماي ساختمان حريم خصوصي ساكنان خود را حفظ كند بايد نسبت به خيابان بسته‌تر و محفوظتر باشد.

نمای ساختمان بايد به‌دنبال خلق يك كليت هماهنگ به‌وسيله تناسب خوب پنجره ها، بازشوهاي در، سايبان و محدوده سقف‌ها،‌ سازه عمودي و افقي، مصالح، رنگ، عناصر تزييني و… باشد. پنجره‌ها همواره با ديگر عناصر ديوار، ‌سطوح باز و بسته، تيره وروشن، صاف و ناهموار را بوجود مي آورند. به علت تكرار دوره اي پنجره ها، در ساختمان‌هاي چند طبقه، نظم كاملي به چشم مي‌خورد. اما گاه به‌علت افزايش نور در طبقات بالاتر كاهش داده مي‌شود و اين نظم آهنگ خود را از دست مي‌دهد.

جداسازي عناصر افقي و عمودي تاثير كلي در نما دارد. تناسبات عناصر ساختمان لازم است با كل ابعاد ساختمان مطابقت داشته باشد. براي مثال در ساختمان‌هاي كوتاه عريض، ابعاد عرضي غالب خواهد بود. در ساختمان‌هاي بلند عناصر باريك برتري خود رانشان مي‌دهند. در و پنجره و نعل درگاه‌ها تاثير خاصي در نما مي‌گذارند. ناودان‌ها، سايه بانها، پيش آمدگي‌هاي سقف و بالكن‌ها ايجاد سايه هاي خاصي بر روي نما مي‌كنند.

تفاوت سطح ها بايد در نما مشخص باشد. براي مثال بين طبقه همكف، ساير طبقات و طبقه انتهايي بايد يك تفاوت اساسي وجود داشته باشد. تركيب كلي نما در واقع نظم در اين تفاوت‌ها است.

عناصر اصلي نما مثل پنجره، در، سطوح و محدوده پاياني سقف و غيره در شكل، رنگ، و مصالحشان با يكديگر اختلاف دارند. اين عناصر معناهاي متفاوتي دارند. مثلا نمي‌توان بالا و پايين پنجره و در را با هم هم‌رديف كرد. اگر ارتفاع اين بازشوها يكسان نباشد مي توان از ضرايب مشترك و يا رنگهاي يكسان استفاده نمود. نسبت‌هاي هندسي نقش تعيين كننده اي در هماهنگ سازي ظاهر نما دارند. مي‌توان پنجره ها را در گروه‌هاي كوچكتر تركيب شده كه شكل مشخصي را ايجاد مي‌كنند دسته بندي كرد. نماها مي توانند از نظر مصالح نيز با يكديگر متفاوت باشند.

مصالح نما در رنگ، شكل، زبري و خشني نما تاثير مي گذارد. مصالح بومي نشان مي‌دهد كه نما مربوط به چه منطقه اي است.

تركيب پنجره ها، ايوان‌ها، درها و به‌طور كلي بازشوها، همچنين بافت و جنس نما و كمپوزسيون آن در هر عصر متفاوت است و در عين حال در يك تداوم شهري تغيير مي‌كند. طراح مي‌تواند نما را به عاليترين حد تركيب معماری برساند و يا آنرا تا حد يك سطح بدون طراحي و فكر رها كند.

در اعصار مختلف بازشوها به شكل مشابهي در سطح نما قرار مي‌گيرند و تنوع در قرار گيري آنها تابع عوامل داخلي چون بزرگي ساختمان، عريض بودن آن و يا عوامل اقليمي چون جهت قرارگيري و محل قرارگيري است. در پهناي ديوار نما تعبيه پنجره دو جداره، آفتاب‌شكن، سايبان و … نقش تنظيم كننده شرايط آب و هوايي فضاهاي داخلي را خواهد داشت.

در ديوارهاي باريك معاصر اين عمل با جلو و عقب آمدن ساختمان انجام مي‌شود. يكي از عوامل ضروري درهويت نما تعيين محدوده نما است. نمايي مي تواند در طرح خود موفق باشد كه به اين سوال‌ها پاسخ گويد. محدوده عمودي جانبي ساختمان كجاست؟ خط پاياني افقي ساختماني چگونه است و مرز ساختمان در آسمان به چه شكل است؟ انتهاي ساختمان چگونه به پايان مي‌رسد؟ گوشه‌هاي ساختمان چه وضعي دارد؟ اگر ساختمان همسايه اي دارد ارتباط نماي ساختمان فعلي با نماي همسايه چگونه به پايان مي رسد؟ گوشه هاي ساختمان چه وضعي دارد؟ اگر ساختمان همسايه دارد ارتباط نماي همسايه چگونه است و اگر در فضا قطع مي شود اين ارتباط چگونه است.

محدوده هاي افقي ساختمان عبارتند از نقطه اتصال به آسمان ( محدوده پاياني ساختمان) نقطه اتصال به زمين (محل نشستن ساختمان بر زمين) و پوشش ساختمان مثل بام و شيرواني. محدوده پاياني ساختمان بايد معناي اتمام ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همكف ساختمان را با خود داشته باشد و طبقه همكف ساختمان بايد مفهوم نشستن ساختمان بر زمين را برساند. طبقه همكف بايد در محدوده قد افراد كشش لازم را بر عابر پياده و بيننده ايجاد كند.

كنج يا گوشه نما در واقع محل برخورد دو نماي عمود بر هم است. كنج مي‌تواند حالت عمود ۹۰ درجه، نيم دايره يا سه وجهي را داشته باشد و هر كدام مي تواند تاثيرات متفاوتي را در نما بگذارد. در يك ميدان يا چهارراه هماهنگي كنجهاي ساختمان هايي كه در چهار طرف آن قرار گرفته است مي تواند در نماي شهري تاثير زيبايي داشته باشد.

نمای ساختمان خالق نماي شهري است

نماي شهري از مجموعه نماهاي مشرف به فضاي عمومي به‌دست مي آيد. اين نماها از جهتي همگن و از جهتي ناهمگن هستند. مي‌توانند همگن باشند چون با استفاده از زباني مشترك روي بدنه اجزا شهر اجرا مي شوند و اما از آنجا كه هر كدام از اين فضاها به كمك اين زبان، مقاصد و نيازهاي خود را بيان مي‌كند، ناهمگن هستند. در شهرهاي ما زبان مشتركي بين نماها وجود ندارد. نه فرهنگ مشتركي براي بيان دارند، نه مصالح يكساني به‌كار گرفته اند و نه سبك مشخصي را دنبال مي‌كنند.

در واقع هر يك از نماها در شهر نشانه وضعيت اقتصادي و اجتماعي سازنده و نحوه تفكر و نگرش او به مسايل مختلف است.

نماي شهري در واقع تركيبي از اجزا متفاوت است كه بر اساس اتفاقاتي كه در خيابان‌ها ومعابر مي‌افتد شكل مي گيرد.

اين اجزا در صورت رعايت مسايلي كه پيش از اين نيز به آن پرداخته شد مي‌توانند با يكديگر نقاط اشتراك جالبي داشته باشند كه نمي توان وجود آنها را نفي كرد.

عناصر پراهميت در طراحی نما

ورودي يكي از عناصر حايز اهميت نما در ساختمان است كه محل و اهميت طراحي آن به شكل مستقيم نمايانگر نقش و عملكرد ساختمان است. در ورودي نشانه گذر از فضاي عمومي خارجي به فضاي خصوصي داخلي و يكي از مهم ترين عناصري است كه مي‌توان به عنوان نشانه ساختمان از آن نام برد.

ليكن به‌دليل اهميت اقتصادي كه سطوح ساخته شده داخلي براي سازندگان دارند، اغلب ورودي‌ها به فضاهاي كم اهميتي تنزل يافته اند. سرمايه گذاران ساختماني هم فقط به رعايت ضوابط ضروري طراحی ساختمان بسنده مي‌كنند.

بيشترين مشكل زماني است كه ورودي وسايل نقليه به حياط پاركينگ با ورودي خود ساختمان يكي شود. در اين حالت فرد وارد شونده به ساختمان فقط يك راه باريك كنار ديوار برايش باقي مي‌ماند. گاه نيز ورودي يك ساختمان مسكوني بيش از حد پرتجمل است، به‌نحوي كه عملكرد ساختمان را دگرگون مي‌سازد. زماني هم ورودي به يك بناي بزرگ تنها با روزنه‌اي امكان پذير مي‌شود. تناسب ورودي و حجم ساختمان مي تواند نقش مهمي در توجيه عملكرد و شكل ساختمان داشته باشد.

موزیک ویدیو جدید

شنبه,۲۲ خرداد, ۱۳۹۵ ۱۲:۵۹

رسانه ملی بروز صدا از شهریور سال ۹۴ شروع به کار کرد . این سایت که هدفش ارائه ی با کیفیت موسیقی و فیلم  به مردم عزیز ایران و کل پارسی زبانان دنیا است ، توانسته است بعد از چند ماه شروع به کارخود، بازدید قابل توجهی داشته باشد .

berozseda.com

دانلود آهنگ جدید– دانلود فیلم ایرانی جدید –دانلود آلبوم– دانلود ریمیکس –موزیک جدید

این سایت توسط ما ( دو دوست ) که عاشق دنیای مجازی هستیم ، تاسیس شد و بصورت شبانه روز در حال تلاش هستیم که به نحو احسن جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدئوها و ریمیکس ها و آلبوم ها و فیلم های ایرانی که به بازار عرضه شده است را در سایت منتشر کنیم .

موزیک ویدیو جدیددانلود فیلم– بروز صدا – دانلود آهنگ – دانلود فیلم ایرانی

هدف ما فقط و فقط کسب رضایت بازدید کنندگان سایت است ، که خوشحال میشویم با نظرات خود ما راهمراهی کنید .

دانلود آلبوم –موزیک ویدیو جدید –دانلود ریمیکسدانلود فیلم ایرانی– دانلود آهنگ جدید

از بهترین هاست و سرور کشور برای میزبانی سایت و میزبانی فایل های دانلود استفاده کرده ایم .

روز به روز در تلاشیم که آرشیو کاملی از آهنگ ها و موزیک ویدیوها و آلبوم ها و فیلم های ایرانی رو در سایت قرار دهیم .

دانلود آهنگ– دانلود فیلم –بروز صدا– موزیک جدید –دانلود فیلم ایرانی جدید

با همراهی شما دوستان عزیز میخواهیم بخش هایی مانند : آهنگ های محلی و اخبار سینما و موسیقی را هم به سایت اضافه کنیم.

برای دانلود جدیدترین آهنگ ها و موزیک ویدیوها و فیلم های ایرانی منتشر شده به رسانه ی ملی بروز صدا مراجعه فرمایید .

با تشکر از اینکه ما رو همراهی و حمایت می کنید .

آهنگ سناریو امیر تتلو و سودای خوانندگی آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۵

دوشنبه,۱۷ خرداد, ۱۳۹۵ ۲۱:۵۸

امیر تتلو در حال حاضر یکی از معروف ترین و محبوب ترین خوانندگان زیر زمینی می باشد که توانسته بیش از ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ مخاطب را در اینستاگرام خود بدست آورد. این خواننده محبوب که اغلب هوادارانش افراد زیر ۱۸ سال می باشند اخیرااعلام به انتشار آهنگی با نام آهنگ سناریو تتلو کرده است که به زودی می توانید از مارکت جوان موبایل دانلود کنید.

برخی از هوادران امیر تتلو انتظار همکاری این خواننده با احسان علیخانی در تیتراژ ماه عسل ۹۵ را در سر می پرورانند در حالیکه اخیرا مشخص شده است که آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۵ محسن یگانه و آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۵ مهدی یراحی اجرا خواهد کرد. همچنین آهنگ تیتراژ سریال برادر از محمد علیزاده و آهنگ تیتراژ سریال پادری را علی زندوکیلی اجرا خواهند کرد. همچنین آهنگ تیتراژ شبهای شیدایی را حجت اشرف زاده می خواند.

آهنگ سناریو تتلو

در ادامه برخی از حواشی این خواننده را می خوانیم.

امیر تتلو (خواننده موسیقی رپ و Rnb) که از سال‌های آغازین دهه هشتاد فعالیت خود را در موسیقی زیرزمینی ایران آغاز کرده؛ اخیرا با تغییر رویکردی عجیب؛ گرایش‌هایی به سمت موسیقی‌ سیاسیِ از خود نشان  می‌دهد.

این خواننده زیرزمینی در طول بیش از یک دهه فعالیت؛ توانست طرفداران بی‌شماری را برای خود جلب کند و این محبوبیت به جایی رسید که این روزها شب بخیر گفتن‌های مجازی او نیز در صفحه‌های اینستاگرام و فیسبوک ده‌ها و صدها هزاران لایک دریافت می‌کند.

گسترش موسیقی خالتوری در دولت احمدی‌نژاد

درباره‌ی چگونگی رسیدن تتلو به این شهرت؛ مسائل متعددی وجود دارد اما اساسی‌ترین مسئله این است که این خواننده در ابتدا به همراه چند خواننده دیگر که امروزه از بنیان‌گذاران هیپ هاپ فارسی به‌شمار می‌روند؛ فعالیت خود را به‌صورت زیرزمینی آغاز کرد اما به تدریج از اهداف موسیقی زیرزمینی و رپ اعتراضی دور شد و به جریان عامه‌پسندی که در کشور ممنوع بود؛ روی آورد.

به این ترتیب جریانی منشعب از موسیقی رپ زیرزمینی ایران شروع به رشد و فعالیت کرد که نه هویت موسیقی زیرزمینی را داشت و نه تطابقی با فرهنگ ایران در آن دیده می‌شد اما جالب اینجاست که این سبک بیش از هر موسیقی دیگری از سوی جامعه پذیرفته شد و درنهایت موجب شد جریان دیگری درکنار موسیقی رپ با مخاطبان گسترده به‌صورت غیرقانونی به فعالیت بپردازد.

از همان ابتدا خوانندگان رپ زیرزمینی این جریان را اصطلاحا (خالتور) خواندند و از آن‌ دوری جستند چراکه جامعه به‌طور کلی این خواننده‌های بی‌هویت که نه اعتراضی در کارشان وجود داشت و نه مقابل جریان عامه جامعه ایستاده بودند را به عنوان رپرهای زیرزمینی می‌شناخت.

مدل کیف دستی های زنانه

دوشنبه,۹ فروردین, ۱۳۹۵ ۲۰:۳۱

 مدل کیف دستی های زنانه

مدل کیف ,مدل کیف 2014,مدل کیف شنل, کیف زنانه شنل, کیف زنانه 2014 شنل

ادامه مطلب »

مدل بلوز مجلسی

دوشنبه,۹ فروردین, ۱۳۹۵ ۲۰:۲۹

مدل بلوز مجلسی

 مدل بلوز ,مدل بلوز مجلسی ,مدل بلوز جدید

ادامه مطلب »

مدل تیشرت زنانه و دخترانه۲۰۱۶

دوشنبه,۹ فروردین, ۱۳۹۵ ۲۰:۲۸

مدل تیشرت زنانه و دخترانه

مدل تی شرت دخترانه,مدل تیشرت جدید, مدل تیشرت 93, ایده برای طراحی تیشرت

ادامه مطلب »

مدل تیشرت جدید زنانه و دخترانه

یکشنبه,۸ فروردین, ۱۳۹۵ ۲۱:۰۸

مدل تیشرت جدید زنانه و دخترانه

مدل تیشرت,مدل تی شرت,مدل تیشرت 2014

ادامه مطلب »

ژورنال مدل لباس مجلسی شیک

یکشنبه,۸ فروردین, ۱۳۹۵ ۲۱:۰۶

ژورنال مدل لباس مجلسی شیک

مدل لباس مجلسی ,لباس مجلسی اروپایی , لباس مجلسی کوتاه ,لباس مجلسی بلند, مدل لباس مجلسی 2014

ادامه مطلب »